طحان نظیف: مهلت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها تمدید شد-راهبرد معاصر
ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد فرمانده کل ارتش: خانواده سالم سبب سلامت جامعه می‌شود دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات و ناکامی ضدانقلاب در پروژه ۱۰۰۰ میدان توضیحات کامل نماینده مجلس از مطالبات فرهنگیان تا فرآیند نقل و انتقال معلمان + جزئیات سخنان وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره وضعیت حقوق و رتبه بندی معلمان آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد

طحان نظیف: مهلت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها تمدید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بخشی از مهلت ۵ روزه دوم را هم به خاطر آن که تعداد افرادی که ثبت نام کرده‌اند زیاد است استفاده می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پنج روز مهلت قانونی داشت که این مهلت امروز به پایان می‌رسد.جلسات فشرده و پی در پی‌ برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد. 


وی افزود: برابر قانون امکان استفاده از مهلت ۵ روزه دوم را داریم. بخشی از مهلت ۵ روزه دوم را هم به خاطر آن که تعداد افرادی که ثبت نام کرده‌اند زیاد است استفاده می‌کنیم.


سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: تمام تلاشمان این است که در اسرع وقت جمع‌بندی‌های لازم را داشته باشیم و نتیجه را به ملت شریف ایران اعلام کنیم.


طحان نظیف تأکید کرد: پرونده افراد تک به تک در صحن شورای نگهبان مطرح می‌شود. نکاتی که وجود دارد، استعلامی که نسبت به افراد صورت می‌گیرد و نظراتی که اعضای محترم دارند بیان می‌شود. 


سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است یک پرونده نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد در نهایت ما در انتهای فرآیند بالاخره به هر زمانی که بینجامد نتیجه نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم. لذا تا اعلام نتیجه نهایی نسبت به هیچ موردی اظهار نظر نمی‌کنیم و نتیجه به صورت یکجا اعلام خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده